فایل ورد ساخت قفل ديفرانسيل نيمه اتوماتيك براي تراكتور مسي فرگوسن 285

لینک دانلود

فایل ورد ساخت قفل ديفرانسيل نيمه اتوماتيك براي تراكتور مسي فرگوسن 285 دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد ساخت قفل ديفرانسيل نيمه اتوماتيك براي تراكتور مسي فرگوسن 285 کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد ساخت قفل ديفرانسيل نيمه اتوماتيك براي تراكتور مسي فرگوسن 285،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد ساخت قفل ديفرانسيل نيمه اتوماتيك براي تراكتور مسي فرگوسن 285 :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : علوم آب و خاك (علوم و فنون كشاورزي و منابع طبيعي)

تعداد صفحات :13

در زیرلاستیك ها بسیار مفید خواهد بود. استفاده از این سیستم باعث بهبود زمین گیرایی، كاهش فرسایش لاستیك چرخ های محرك، كاهش مصرف سوخت و افزایش ظرفیت مزرعه ای تراكتور خواهد شد. علی رغم این كه استفاده از این سیستم مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت، تاكنون برای بهینه سازی آن فعالیتی در داخل كشور صورت نگرفته است. از این رو طراحی و ساخت سیستم قفل دیفرانسیل نیمه اتوماتیك برای نصب روی تراكتور مسی فرگوسن 285 تولید داخل‌، در این پژوهش انجام شده است. این سیستم به گونه ای طراحی شده است كه در هنگام ایجاد وضعیت های بحرانی، قفل دیفرانسیل را از درگیری خارج می كند. وضعیت های بحرانی درگیر بودن قفل دیفرانسیل عبارت اند از: استفاده از ترمزهای مجزا، سرعت های پیشروی بالا و چرخاندن غربالك فرمان. به منظور اندازه گیری و تشخیص وضعیت های بحرانی به ترتیب از سه نوع حسگر كششی، القایی، و جابه جایی زاویه ای استفاده شد. خروجی این حسگرها به یك مدار تصمیم گیرنده فرستاده شده و در آنجا تصمیم لازم مبنی بر ادامه درگیری یا آزاد شدن آن گرفته می شود. مدار تصمیم گیرنده یك میكروكنترلر قابل برنامه ریزی است كه می توان پارامترهای دیگری را برای كنترل به آن اضافه كرد و یا موارد موجود را تغییر داد. پس از طراحی و نصب سیستم روی تراكتور، عملكرد آن در عملیات خاكورزی با گاوآهن برگرداندار سه خیشه با عرض كار 110 سانتی متر و عمق كار 25 سانتی متر بررسی شد.آزمایش ها نشان دادند كه در تراكتور معمولی، به علت توزیع نامناسب وزن و شرایط زمین گیرایی غیر یكسان زیر لاستیك چرخ های محرك، لغزش دو محور 6 درصد اختلاف دارند كه استفاده از این سیستم آن را بهبود بخشید. به علاوه بر اثر كاهش لغزش چرخ ها مصرف سوخت نیز حدود 0.5 لیتر در هكتار كاهش یافت.
كلید واژه: تراكتور مسی فرگوسن 285، قفل دیفرانسیل نیمه اتوماتیك

توضیحات بیشتر